Martorell

Totes les notícies

ELS 6 PRIMERS MESOS D''ERC A L'AJUNTAMENT

Fa sis mesos que es va iniciar el nou govern de l'Ajuntament de Martorell, els veïns i veïnes del poble van atorgar una majoria absoluta a unes sigles d'un partit de dretes, una majoria traduïda en 12 regidors que gestionen totes les àrees del consistori que, a l'hora d'aprovar les polítiques municipals,  utilitzen el seu corró sense incloure les propostes de l’oposició.   És conegut per tothom que Esquerra Republicana de Martorell va treure dos regidors a les darreres eleccions, dos representants que estan a l’oposició  aportant i construint des de la discrepància ideològica tot allò que pot beneficiar als veïns i veïnes del poble, sobre tot en l’àmbit social i defensant la llibertat dels nostres presos polítics.   Vam iniciar aquesta nova etapa de govern municipal al mes de juny aprovant el cartipàs municipal, ens va sorprendre la pujada de sous dels membres de l'equip que gestiona el dia a dia del poble. Aquesta pujada va ser fins un 30%, des d’ERC vam votar en contra, entenent que aquest augment salarial no era necessari, ja que en la majoria dels casos, els treballadors i treballadores hem tingut salaris congelats o en el millor dels casos no van passar de l’IPC.   A l’hora d'aprovar les ordenances municipals i davant la pujada dels tributs i alguns serveis bàsics com és l'aigua, que puja també en el cas d’ús domèstic, Esquerra, junt amb la resta dels membres de l’oposició, vam votar en contra entenent que no era el moment per aplicar aquesta pujada, sobretot l'aigua que és un servei bàsic i necessari, defensant que  torni a ser gestionat públicament i que l’externalització, aprovada pel mateix govern fa uns anys, no va aportar cap estalvi de les despeses de gestió,al contrari el que hem vist són pujades en les factures de tots els usuaris.   Al ple del desembre es van aprovar els pressupostos municipals del l'any 2020 només amb els vots de l'equip de govern, tots els membres de l'oposició vam votar en contra, Esquerra Republicana en veu dels seus regidors va lamentar que les partides pressupostàries en  molts àmbits eren insuficients, com són els serveis socials, habitatge i promoció econòmica.

Nova executiva i Presidència local

Ahir vam celebrar l'Assemblea d'ERC Martorell per elegir la nova Executiva i  Presidència local. Es va presentar una única candidatura formada per 14 persones i  encapçalada per Francesca Morales, que va ser validada per majoria absoluta. Bona feina i molts encerts al nou equip!

50è aniversari "El Pontarró"

Aquest dissabte, el Centre d’Educació Especial “El Pontarró”, va fer un acte de celebració del seu 50è aniversari coincidint amb la data de la seva inauguració el 9 de novembre de 1969. Un acte molt emotiu on directors i mestres de diferents èpoques van explicar des d’una vesant emocional i humana, algunes característiques d’aquest centre i el seu funcionament, basat en una pedagogia integral vivenciada, adaptada als seus alumnes i personalitzada segons les seves necessitats. Després hi va haver música en directe, ball i festa, aperitiu i la visita a les instal·lacions. Aquesta escola va està ubicada durant els primers 40 anys al seu edifici de l’Av. Fèlix Duran i Cañameras, 15. L’any 2005, duran el govern tripartit, ERC Martorell va impulsar la cessió del terreny de l’Av. Can Cases, 70, on el Departament d’Ensenyament de la Generalitat va edificar les instal·lacions actuals inaugurades l’any 2008. Es tracta d’un edifici modern sense barreres arquitectòniques amb les adaptacions necessàries per atendre els seus alumnes amb Necessitats Educatives Especials. Situat a Martorell, el CEE El Pontarró és un centre de referència al Baix Llobregat Nord, on hi assisteixen alumnes dels diferents municipis, molts d’ells realitzen escolaritat compartida amb els centres de Primària i Secundària de les seves poblacions. Des d’ERC Martorell felicitem a tots els professionals que hi treballen, per la seva dedicació i professionalitat, i donem el nostre suport a les famílies. Ens posem a la seva disposició per tot allò que necessitin i per continuar avançant en el camí de la inclusió social de tots els alumnes de “El Pontarró”.

Eleccions Generals 10N 2019

Des d’ERC Martorell volem donar les gràcies a tots i totes les persones que han dipositat la seva confiança en aquestes eleccions del 10N. Amnistia, Llibertat i Autodeterminació!!!, Aquest és el camí, no n’hi ha cap més!!! A Martorell la suma de vots del tres partits independentistes ha estat de 4.442 vots, 244 vots més que en les darreres eleccions del mes d’Abril. Felicitats a JxCat i a la CUP pels seus resultats!!!!!.