Martorell

Adolf Bargués inicia la campanya i demana el vot pel barri del Camí Fondo

Adolf Bargués inicia la campanya amb la tradicional enganxada de cartells i demanant el vot en un recorregut pel barris del Camí Fondo

Esquerra aposta per la participació ciutadana en les decisions que afecten els martorellencs

El candidat d’Esquerra a l’alcaldia de Martorell, Adolf Bargués, ha donat aquesta matinada el tret de sortida a la campanya amb la tradicional enganxada de cartellsacompanyat d’un nodrit grup de membres de la candidatura, així com de militantssimpatitzants i amics de la secció local d’Esquerra a Martorell. El primer cartell s’ha col·locat a la cantonada dels carrers Sant Antoni Ma Claret i Francesc Massana.

Aquesta tarda, a partir de les 16:30h., la candidatura d’Esquerra demanarà el vot als veïns i veïnes del Camí Fondo, en una passejada per aquest barriBargués conversarà amb els convilatans per transmetre’ls la importància de la participació d’aquests en les decisions que els afecten. “D’aquí el nostre lema de campanyaescoltemfemexpliquemVolem un consistori