Mataró

Esquerra Mataró comencem un cicle de presentacions de llibres emmarcats en una “primavera republicana”

Des d’Esquerra Republicana de Mataró estem preparant un cicle de presentacions de llibres durant la primavera 2021, emmarcada també en el 90è aniversari de la fundació del partit.

El cicle de presentacions de llibres començarà de la ma de Joan Tardà, que acompanyat del periodista Sergi Sol, conversarà sobre el seu nou llibre 'En defensa pròpia', amb la moderació de la mataronina Sílvia Sàiz.

La primera presentació tindrà lloc el dissabte 10 d'abril, a les 12 hores a la Plaça de l'Ajuntament.

Comptarà també amb una breu actuació musical a càrrec de Pep Picas i el llibre es podrà comprar gràcies a la col·laboració de Buc de Llibres.

A aquesta presentació, la seguiran diverses presentacions d’altres llibres de temàtica republicana que donaran continuïtat a aquest cicle primaveral; entre les quals destaquen els noms de: Jenn Díaz amb 'Dona i poder'; Joan Puigcercós, Josep Huguet i Francesc Codina amb 'Picar pedra'; o Gonzalo Berger i Tània Balló amb ‘Les Combatents’.

Totes les presentacions seguiran les mesures de prevenció de la covid-19 de forma exhaustiva.