Mataró

UNA NOVA CIUTAT PER UN NOU PAÍS

Fer de Mataró, una nova ciutat per un nou país és l’objectiu d’ERC en començar aquest any polític que es preveu molt intens, i que té una cita clara en les properes eleccions municipals.
Tots els partits expressen la voluntat de treballar per un projecte de ciutat que  millori les condicions de vida de la gent, però nosaltres estem convençuts que som diferents i necessaris per organitzar l’ajuntament i la ciutat segons els nostres valors republicans: la llibertat, la justícia i la comunitat d’interessos.

Mataró és una de les ciutats importants de Catalunya, i la nova ciutat que volem impulsar ha de ser important també en la construcció d’un nou país.
Això va estretament lligat als nostres valors. El propi interés forma part del bé comú. L’amor a la ciutat ha d’esdevenir l’essència de tot el que fem a l’ajuntament, perquè implicarà el compromís civil i ètic dels ciutadans amb les institucions que garanteixen la seva llibertat. Una ciutat de ciutadans lliures i iguals.

Tenim doncs dos eixos fonamentals: l’eix de la llibertat nacional i l’eix de la justícia social que, tal com hem defensat sempre al llarg de la nostra història, són dues cares de la mateixa moneda.

Ens comprometem a treballar pel present i sobretot pel futur de la ciutat perquè portem massa temps parlant del passat. Ara és l’hora de transformar moltes de les dinàmiques actuals de la ciutat.

Hem de ser a l’Ajuntament per implantar un nou estil, una nova manera de fer, unes noves formes de governança.

Hem de ser a l’Ajuntament per aturar la creixent desigualtat entre els mataronins. No necessitem polítiques caritatives, necessitem justícia social.

Hem de ser a l’Ajuntament per començar a ser transparents de veritat.

Hem de ser a l’Ajuntament per impulsar la justícia social també a nivell empresarial i econòmic.

Hem de ser a l’Ajuntament per treballar per l’equitat, per la màxima igualtat d’oportunitats.

Hem de ser a l’Ajuntament per introduir solucions innovadores en la gestió dels serveis i dels recursos per així millorar la qualitat de vida de la gent.

Hem de ser a l’Ajuntament per impulsar una nova manera de participar i aconseguir el compromís de la gent per buscar el bé comú.

Hem de ser a l’Ajuntament per fer de Mataró una nova ciutat.