Mataró

GRÀCIES MATARÓ PER FER REALITAT EL REFÈRENDUM!

El referèndum d'autodeterminació de l'1 d'octubre va ser tot un èxit a la ciutat de Mataró. Això va ser gràcies a la participació de la ciutadania, d'entitats de tots els àmbits. de la pagesia, d'advocats, d'informàtics, de diversos sindicats i dels partits polítics sobiranistes. Volem mostrar el nostre profunt agraïment a tothom que d'una manera o d'una altra va participar a fer-ho possible.

A Mataró hi va haver dotze col·legis electorals, vuit dels quals ocupats inenturrumpodament des de divendres per evitar el seu tancament amb activitats lúdiques i culturals, i aquests van recollir 31.371 vots. El resultat en percentatge correspon a:

Sí - 90,1% (28.266 vots)
No - 7,51% (2.357 vots)
Blanc - 1'70 % (535 vots)
Nul - 0'71% (223 vots)

Després del recompte, va tenir lloc a la Plaça Santa Anna una concentració en contra de la violència que es va exercir per part de la policia espanyola, que va ferir a 890 persones. Ens dol tota la violència viscuda, i especialment volem expressar el nostre suport a l'Alcalde de la localitat veïina de Dosrius, que va ser agredit per la Guàrdia Cívil.

Afegint que, avui a les 12 del migdia més de 800 persones s'han concentrat a l'Ajuntament en contra de la violència.