Mataró

El Ple aprova la nostra moció per implantar la finestreta única a Mataró

El Ple va aprovar per unanimitat la Proposta de Resolució, que vam presentar el GM d'ERC-MES, per implementar la finestreta única a Mataró.

La moció, elaborada amb la intenció de fer més propera, accessible, racional i simplificada la Oficina d’Atenció Ciutadana de Mataró, presentava l'adopció de tres acords

- Implementar un únic interlocutor entre la ciutadania/entitats i l'administració per centralitzar la informació i fer els tràmits més simples.

Per exemple, actualment si hom vol organitzar un acte haurà de contactar amb fins a quatre departaments de l'Ajuntament; Mobilitat per obtenir el permís de la Policia Local i les recomanacions de seguretat de l'acte, Cultura si s'ha d'instal·lar un escenari, taules o cadires, Espais Públics per tenir permisos per penjar pancartes, plafons o es necessiten contenidor de brossa i per últim, l'empresa de l'enllumenat públic per tenir un punt de llum.

- Adherir l'OFIAC al registre de la Generalitat de Catalunya i promoure la interconnexió entre la resta d'administracions locals de Catalunya.

- Adherir l'OFIAC tots els tràmits de la Finestreta Única Empresarial.

Actualment això suposa a un/a ciutadà/na de Mataró que vulgui fer algun d’aquests tràmits a desplaçar-se a la Oficina de Gestió Empresarial situada al TecnoCampus.