Mataró

Hem adherit l’Ajuntament de Mataró a la Vaga Feminista del 8M, demà ens toca a nosaltres

El Ple de Març dóna suport a una moció conjunta entre ICV-EUiA i ERC-MES, i comptava amb el suport de Volem i la CUP, per adherir l’Ajuntament de Mataró a la vaga feminista del 8 de Març en motiu del Dia de la Dona Treballadora.

En aquest sentit, l’Ajuntament facilitarà la informació per a que les treballadores puguin adherir-se i promoure les aturades, donant prioritat al moviment feminista que és el convocant de la vaga. També s’acorda que l’Ajuntament utilitzarà tots els mitjans que tingui a l’abast per fer difusió de la vaga i les seves reivindicacions.

Per altra banda, l’Ajuntament haurà de revisar les externalitzacions i privatitzacions dels serveis públics relacions amb serveis de cura, assistència, educació i sanitat. Amb aquesta mesura es vol prendre un compromís per garantir unes condicions laborals dignes en aquests sectors.

La moció compta amb els vots favorables del PSC, CiU, ERC, Volem, CUP, ICV-EUiA, l’abstenció de C’s i el vot contrari del PP i PxC.

Esquerra Republicana de Mataró donem tot el nostre suport a la vaga feminista convocada per demà 8M. En aquest sentit compartim l’article d’Esquerra 10 motius per fer la vaga feminista del 8 de Març.

Així com animem a participar a les convocatòries que tindran lloc a la nostra ciutat:
  • Manifestació Vaga General Feminista - 11 del matí a la Plaça Miquel Biada (Rodalies). Convoca Comitè de Vaga General Feminista del Maresme.

• Concentració – 12 del migdia davant l’Ajuntament. Convoca Teixit de Dones, CCOO i UGT.

• Manifestació Feminista – 6 de la tarda a la Plaça Miquel Biada. Convoca Teixit de Dones, CCOO i UGT.

• Manifestació Unitària – 6:30 de la tarda al Passeig de Gràcia amb Diagonal a Barcelona.