Mataró

Francesc Teixidó: Compromès amb Mataró

Encapçalaré de nou el projecte d’Esquerra Republicana de Catalunya a Mataró per les eleccions municipals de 2019. Potser molts us preguntareu perquè assumeixo una altra vegada el repte de ser el candidat d’ERC a les eleccions municipals d’aquí un any.

Per començar, em fa il·lusió, em motiva i en tinc moltes ganes. Tinc l’experiència d’aquests darrers anys, compto amb l’ajuda dels companys i companyes del partit i també espero comptar amb molts de vosaltres per aquest repte compartit que Mataró sigui el millor lloc per a viure.

Haurem d’enraonar de com Mataró reforçarà la seva identitat com a capital de la nova República, de com rellançarem el comerç urbà, de com millorarem el Port i el Passeig Marítim o com executarem el projecte 2022. Haurem de parlar també dels temes estratègics pendents que el govern actual ha esquivat sistemàticament per minimitzar els riscos electorals.

Haurem de parlar de les diferents centralitats de la ciutat i de les identitats que des de cadascun barris configuren una sola ciutat, més rica i més cohesionada.

Haurem de parlar d’habitatge, de lloguer social. Haurem de consensuar com garantirem la cobertura total de les necessitats infantils i juvenils de tothom, com lluitarem contra la desigualtat i l’atur o com defensarem junts la qualitat democràtica i la llibertat d’expressió.

I de neteja, de la platja, de mobilitat, de seguretat, de voreres, de manteniment…

Compartim que les coses es poden fer millor i, des del respecte als nostres adversaris, volem dir que existeixen diferències reals entre els candidats. Nosaltres no perseguim un simple canvi de partit al despatx de l’alcalde… Volem canviar la realitat de Mataró, volem acabar amb les velles tàctiques que ens divideixen i ens distreuen a l’hora de resoldre els problemes que els mataronins han d’afrontar.

Som mataronistes, des de Rocafonda al Pla d’en Boet, des de L’Havana a Cerdanyola, creiem en una sola ciutat, en polítiques de sentit comú i innovació i en una prosperitat compartida. No es pot dir o fer el que sigui per guanyar unes eleccions o per mantenir-se en el poder, i mai no ho farem. No em presento altra vegada per dir el que tothom vol sentir, sinó per dir-vos la veritat.  Aquestes eleccions seran la prova que no venem falses il·lusions, que el canvi és possible.

Queda un any per a les properes eleccions municipals. Us convido a ajudar-nos. El projecte que volem construir, entre tots els que el vulgueu construir,  ha d’anar més enllà de les sigles d’un partit, fins i tot més enllà inclús de les respectives afinitats polítiques.

Ens falta un any per guanyar les eleccions. Proposem-nos-ho

Francesc Teixidó