Mataró

El nostre equip

Secció local

L'executiva de la Secció Local d'ERC de Mataró està formada per:

PRESIDENTA: Anna Salicrú

PORTAVEU DEL GRUP MUNICIPAL: Francesc Teixidó

SECRETARI D'ORGANITZACIÓ: Ignasi Bernabeu

SECRETARI DE FINANCES: Joaquim Camprubí

SECRETÀRIA D'IMATGE I COMUNICACIÓ: Anna Salicrú

SECRETÀRIA DE LA DONA: Elena Carrasco

VOCAL: Rosa Guanyabens

VOCAL: Carles Villar

VOCAL: Ramón Prujà

VOCAL: Robert Palop

REPRESENTANT DE LES JERC: Eloi Delgadillo

• Ignasi Bernabeu i Villa Vaig néixer a Mataró l’any 1967. Estic casat i sóc pare de dos fills dels que intento gaudir-ne tot el possible. Vaig començar a treballar als 16 anys, compaginant la vida laboral amb els estudis, fins als primers cursos de Ciències Empresarials, quan vaig haver de deixar els estudis per manca de temps.
  • Joaquim Camprubí i Cabané Nascut a Barcelona l’any 1964, visc a Mataró des de l’any 1999. Estic casat i tinc dues filles. Sóc agent rural de la Generalitat de Catalunya, pilot Comercial d’helicòpter, instructor de vol i examinador de l’EASA (Eurepean Aviation Safety Agency). He realitzat estudis com Auditor d’organitzacions aeronàutiques.
  • Anna Salicrú i Maltas Sóc l'Anna Salicrú i vaig néixer a Mataró l'1 d'abril del 1976. Sóc Enginyera Superior de Telecomunicacions de formació, i treballo a la Televisió de Catalunya des del 1998 com a muntadora musical, on he participat en múltiples programes. Actualment sóc la coordinadora del departament de muntatge musical.
  • Francesc Teixidó i Pont Mataroní, 52 anys, casat i pare de dos fills. Sóc enginyer agrònom (UPC) i màster en economia i direcció d'empreses (IESE).