Mataró

El nostre equip

• Carles Porta i Torres
    Carles Porta i Torres Regidor. Consaller al Consell Comarcal del Maresme. Nascut a Mataró l'any 1992.
    Graduat en Batxillerat Social a l'Escola Pia Santa Anna.
    També he cursat el grau de Ciència Política i Gestió Pública a la Universitat Autònoma de Barcelona, on vaig ser representant de l'alumnat a la Junta de la Facultat.

Com a regidor sóc membre vocal de la Fundació del TecnoCampus i de la Unió de Cooperadors. També sóc conseller republicà al Consell Comarcal del Maresme.

Laboralment, durant la meva joventut, he tingut diverses feines com venedor de flors o cambrer. Al darrer mandat municipal (2015 – 2019) vaig exercir de tècnic al Grup Municipal d'ERC – Moviment d'Esquerres de Mataró.

Pel que fa a la meva militància, vaig afiliar-me al Jovent Republicà i a Esquerra Republicana el Maig del 2011. A les Joventuts d'Esquerra Republicana he exercit diverses responsabilitats en l'àmbit regional, com secretari de formació i campanyes. Actualment sóc membre de la Comissió de Garanties, l'òrgan responsable de garantir els drets de les persones afiliades, la democràcia interna i aplicar el règim disciplinari.

En l'àmbit associatiu, he col·laborat a diverses entitats de la ciutat. Entre les quals la consulta sobre la independència de Mataró Decideix del 2010. He sigut casteller a Passerells del Tecnocampus, he col·laborat amb Mou-te en Xarxa de l'Escola Pia, cap a l'Agrupament Escolta Antoni Comas, membre de LGBT Sinver del TecnoCampus i membre de la Plataforma d'Educació de Mataró. Sóc soci d'Òmnium Cultural i de Som Mobilitat.