Mataró

El nostre equip

• Joaquim Camprubí i Cabané
    Joaquim Camprubí i Cabané Regidor. Vocal de la CIM de Presidència, Bona Governança i Reptes Mataró. Vocal suplent de la CIM de Qualitat Urbana i Benestar de la Ciutadania. Vocal suplent de la CIM de Desenvolupament Urbà i Econòmic Nascut a Barcelona l’any 1964, visc a Mataró des de l’any 1999. Estic casat i tinc dues filles.
    Soc agent rural de la Generalitat de Catalunya, pilot comercial d’helicòpter, instructor de vol i examinador de l’EASA (Eurepean Aviation Safety Agency). He realitzat estudis com auditor d’organitzacions aeronàutiques.
    He desenvolupat la meva carrera professional a l’Administració pública i a l’empresa privada. Com a agent rural faig feines de coordinació i pilotatge al Grup de Suport de Vigilància Aèria, realitzant tasques de prevenció i actuacions a riscos que afecten al medi natural a Catalunya. A l’empresa privada soc “Head Trainer” a una acadèmia de vol vinculada a la UAB de Bellaterra i treballo com instructor de vol i professor d’aerodinàmica i d’enginyeria de l’helicòpter.
    Com a representant del Grup municipal d’ERC-Moviment d’esquerres, sóc conseller a l’empresa municipal Aigües de Mataró i vocal de la Comissió Informativa Municipal de l’àrea de Gestió de l’Espai Públic.
    Milito a Esquerra Republicana de Catalunya des de l’any 2008, i amb anterioritat era amic i simpatitzant. Formo part de l’executiva del partit a Mataró i soc el secretari de finances de la Secció Local.
    Afiliat al sindicat Comissions Obreres Nacional de Catalunya, formo part de l’executiva de l’Agrupació Sectorial d’Agents Forestals. Vaig ser president de l’Associació Professional d’Agents Rurals/Forestals de Catalunya.
    Soc un ferm defensor que des del municipalisme podem contribuir a millorar la vida de les persones i alhora a l’alliberament nacional del nostre país.

M’agrada viatjar, l’excursionisme i els esports nàutics, activitats que procuro practicar amb la família i amics quan les meves feines i l’activitat sindical i política m’ho permeten.