Molins de Rei

La regidora portaveu Marta Espona al programa 'Bon dia i bona hora' del 21 de gener

Podeu tornar a escoltar aquí l'entrevista que ha fet Ràdio Molins de Rei, com cada dijous, a la portaveu del nostre grup municipal. Ha començat recordant que ERC Molins obre el seu local cada tarda de dilluns a divendres (17-19h) per recollir signatures per a la campanya Amnistia i Llibertat. També ha parlat de la campanya d'Ecoembes que ja va comentar la regidora Garriga. Aquesta campanya explicava que els envasos s'han de llençar al groc però Molins no té contenidor groc. Durant la seva intervenció també ha fet un apunt sobre la falta de rigorositat en les comunicacions oficials que fa l'Ajuntament. Ha parlat sobre la protesta contra la presència de VOX a Molins de Rei i ha criticat que es limités l'accés dels vilatans a la plaça de l'Ajuntament i el tracte que van rebre els manifestants antifeixistes. Per últim ha valorat el canvi de format de la Fira de la Candelera i l'ajornament de les eleccions.