Molins de Rei

Totes les opinions

SECCIÓ LOCAL MOLINS DE REI

NOTA DE PREMSA: REMODELACIÓ ESTACIÓ DE TREN

ERC porta les demandes dels barris de Les Conserves, L’Àngel i Riera Bonet al Congrés dels Diputats El diputat d’ERC, Joan Tardà, presenta a Madrid una bateria de preguntes per reclamar el compromís del Ministeri de Foment amb l’estació de Renfe de Molins de Rei Molins de Rei, 3 de juny de 2014 – El govern de l’Estat ha atorgat 8,5 milions d’euros per la reforma de l’estació de Renfe a Molins de Rei, una acció inclosa dins del seu Pla Especial d’Actuació de Rodalies 2013-2016 que contempla la millora de l’accessibilitat tant a l’estació com a les andanes.

NOTA DE PREMSA. PLE EXTRAORDINARI PRESSUPOSTOS 2014

NOTA DE PREMSA ExMdR vota en contra del pressupost municipal 2014 La coalició independentista es mostra novament contrària a un pressupost que s’aprova amb el vot del govern sociovergent i el Partit Popular i amb l’abstencó d’Iniciativa x Molins de Rei. La CUP també hi va votar en contra. Molins de Rei, 15 de novembre de 2013. – Esquerres x Molins de Rei (ExMdR) ha votat, com ja va fer l’any passat, en contra del Pressupost Municipal del 2014.

Regidors d'ExMdR

NOTA DE PREMSA- PLE NOVEMBRE 2013

NOTA DE PREMSA ExMdR vota en contra de la proposta d’Ordenances Fiscals pel 2014 de Molins de Rei assegurant que el rebut de l’IBI en realitat s’apujarà un 2,65% En el Ple d’octubre l’actuació d’ ExMdR ha permès incorporar l’activitat de les AMPES en la pràctica esportiva a la línia d’ajuts que ha establert l’Ajuntament i també ha impulsat i presentat diferents mocions que han resultat aprovades per unanimitat Molins de Rei, octubre 2013 – Esquerres per Molins de Rei (ExMdR) ha votat en contra de la proposta d’Ordenances Fiscals presentada pel govern sociovergent.

Pere Jordi Lòpez i Balaguer. Secretari d'Organització d'Esquerres per Molins de Rei i veí del barri de La Granja

MolinsEnergia. Un forat a la butxaca de tothom

BARRI DE LA GRANJA DE MOLINS DE REI

Potser la majoria de molinencs i molinenques no ho coneixeu, però al barri de La Granja, hi ha una empresa que es diu Molins Energia, que mitjançant una instal.lació de generació d’aigua calenta amb energies renovables (biomassa) i de distribució, subministra a un total de 645 usuaris aigua calenta (District Heating) per a disposar de calefacció i aigua calenta sanitària. L’explotació, gestió i manteniment del servei són a càrrec de la societat Molins Energia, SL, societat mixta constituïda per l’administració pública (Ajuntament de Molins de Rei, l’ICAEN, EMSHTR i majoritàriament per CASSA Aigües i Depuració, SLU.

Sílvia Guillén. Regidora per Esquerres per Molins de Rei

Perill al volant! Des d’ara, CiU condueix la vila amb el PP de copilot

Ara sí que comença el canvi. Però cap a on ?

Hi ha girs a la dreta que en alguna ocasió et fan desviar del camí. Altres, directament, t’aboquen al precipici. I això és el que passa quan a una vila com Molins de Rei, amb una majoria prou àmplia d’esquerres amb representació al consistori, CiU (recordem, partit clarament de dretes que va guanyar molt ajustadament les darreres eleccions municipals i que des de fa ben poc ostenta l’alcaldia) decideix, eludint algunes de les responsabilitats que li pertoquen, deixar a mans del PP ni més ni menys que la representació del nostre Ajuntament al Consell Metropolità de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), mentre el seu soci, el PSC, calla acatant aquesta desencertada decisió.

Secció Local ERC Molins de Rei

ERC Molins de Rei dóna suport a la creació a la vila d’un grup promotor del Procés Constituent plural que fomenti la participació ciutadana

ACTE TERESA FORCADES MOLINS DE REI MAIG 2013

ERC Molins de Rei volem mostrar el nostre suport al moviment i a les propostes realitzades per la monja benedictina Teresa Forcades en el primer debat públic que el projecte d’alternativa social “Procés Constituent” ha celebrat a la nostra vila el passat dissabte 11 de maig. En aquest acte, Forcades va encoratjar als vilatans a iniciar les passes per construir una eina unitària de treball que aplegui a diferents col·lectius, forces polítiques i persones preocupades per vertebrar un canvi social amb l’objectiu d’assolir una societat més justa i igualitària.

Sobre l'aprovació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya 2013. Entre el col.lapse de les finances de la Generalitat de Catalunya, el pacte de governabilitat i el sostre de dèficit.

Els propers dies i mesos s’intensificarà el debat sobre els pressupostos de la Generalitat i la seva aprovació al Parlament i volem explicar a la ciutadania quin és l’estat dels pressupostos i la posició d’ERC al respecte. Qui elabora i presenta els pressupostos: és responsabilitat del Govern de la Generalitat, i no de l’oposició, la presentació dels Pressupostos i dur a termes les negociacions oportunes per a que aquests s’aprovin al  Parlament.

Pere Jordi Lòpez i Balaguer - Secretari Organització ERC Molins i Esquerres per Molins de Rei.

Celebració del 14 d'Abril. Proclamació de la República Catalana

Ahir, a Barcelona, ERC vàrem celebrar el 14 d'Abril, en commemoració de la proclamació per part de Francesc Macià al balcó de la Generalitat de Catalunya, de la República Catalana, tot declarant el 14 d'Abril el dia d'Esquerra Republicana de Catalunya. Ahir, en un acte de justícia i memòria històrica, vàrem homenatjar dos destacats militants d’ERC que ens van deixar l’any passat: Victor Torres i Heribert Barrera, en representació de tots aquells homes i dones que en moments molt difícils, varen donar-ho tot per un somni.

Pere Jordi Lòpez i Balaguer. Responsable d'Organització ExMdR

Article Assamblea ExMdR 15.12.11

Fa temps que patim una greu crisi econòmica en l’àmbit europeu, espanyol i català, que afecta severament les classes mitjanes i treballadores del nostre país i que posa en qüestió els fonaments de l’estat del benestar; en segon lloc, hi ha una crisi de confiança ciutadana en la qualitat de les nostres institucions democràtiques; i finalment, l’augment de consciència en la ciutadania catalana que l’escapçada estatutària, el dèficit fiscal i les constants agressions de l’Estat cap a l’autonomia de les nostres institucions duien ineludiblement a la necessitat d’un horitzó de plena sobirania pel nostre país.