Mollerussa

ERC Mollerussa distribueix el nou butlletí informatiu, una eina per tenir contacte directe amb la ciutadania

ERC Mollerussa ha publicat el quart número del seu butlletí informatiu amb l’objectiu de tenir contacte directe amb la ciutadania per explicar el posicionament del Grup Municipal a l’Ajuntament de Mollerussa sobre diferents projectes i iniciatives, per donar a conèixer idees i propostes, i per presentar els nous regidors i regidores sorgits de les eleccions del 26 de maig.

Des del Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Mollerussa es vol que sigui una eina de comunicació bidireccional. En aquest sentit es facilita a la primera pàgina el correu electrònic i les xarxes socials de les regidores i regidors, així com la distribució de les àrees temàtiques que en realitzarà tasques de control a l’equip de govern i de relació amb el teixit associatiu i social de la ciutat.

ERC Mollerussa va iniciar la publicació periòdica de butlletins informatius la passada legislatura, tot i que anteriorment ja n’havia publicat. El format del butlletí número 4 segueix l’estructura de la passada legislatura, apostant per un butlletí informatiu per exposar l’actualitat local principalment, però que també pot incloure temàtiques d’abast comarcal i nacional.

En aquest quart número es fa una presentació de les regidores i regidors que integren el Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Mollerussa; s’exposa el quadre de retribucions de la corporació municipal pel cartipàs 2019 comparat amb el cartipàs del 2015; l’evolució dels últims resultats electorals municipals en nombre de regidors, on ERC a passat d’1 regidor al 2011 a 5 representats al 2019; les principals temàtiques i debats produïts al Ple de l’Ajuntament de Mollerussa; i la contraportada està dedicada a les activitats de la secció local i comarcal del Jovent Republicà i una crida a la mobilització per la Diada Nacional de Catalunya i la reivindicació de la Llibertat dels presos i preses polítiques, retorn dels exiliats i exiliades, i represaliats i represaliades.

El butlletí d’ERC s’editarà un mínim d’un cop l’any. I aquest número són quatre pàgines i el format o bé serà aquest o bé s’ampliarà en funció de l’actualitat del moment i del ‘feedback’ que hi hagi amb la ciutadania.

El butlletí d’ERC també es pot consultar en format digital a la pàgina web, que es vol que sigui una eina més per comunicar els projectes alternatius als de l’equip de govern, un canal per conèixer l’activitat del grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Mollerussa, les mocions presentades o les intervencions i preguntes realitzades al ple de la corporació.