Mollerussa

Acte Central de Campanya a Mollerussa

Sota el lema “Tornarem més forts”, Esquerra Republicana de Catalunya busca revalidar els grans resultats del 28A i centren la campanya del 10N en denunciar la repressió

El proper dimecres 6 de novembre, a partir de 2/4 de 9 del vespre, el Centre Cultural de Mollerussa acollirà l'Acte Central de campanya al Pla d'Urgell per a les eleccions al Congrès de Diputats i al Senat de l'estat espanyol.

L'acte serà conduït i presentat pel portaveu republicà a l'Ajuntament de Mollerussa, Engelbert Montalà, i acompanyat de la diputada al Congrès, Ignés Granollers, i pel president de la Diputació de Lleida i Alcalde de Bellvís, Joan Talarn, presentaran els eixos principals: l’amnistia i l’autodeterminació.

Xavier Eritja, encara actual diputat com a membre de la diputació permanent del Congrés, repetirà com a primer candidat a la cambra baixa de les Corts Espanyoles; mentre que Sara Bailac encapçalarà la llista al Senat en les eleccions convocades per al proper 10 de novembre. Els candidats i candidates de les Federacions Regionals de Lleida i de l’Alt Pirineu i Aran, i per la federació comarcal del Solsonés són els mateixos que ja es van presentar a la mateixa contesa electoral del passat 28 d’abril. Així doncs, l’exdiputada Inés Granollers, Núria Juangran i Sergi Parramon acaben de configurar la llista d’electes al Congrés. Pel que fa al Senat la resta de titulars a les llistes seran els també exsenadors Miquel Caminal i Xavier Castellana. Les candidatures de la formació republicana continuaran essent paritàries, tant al Congrés com al Senat, en totes les demarcacions.

• TORNAREM MÉS FORTS