Mollet del Vallès

Som Garantia

Marta Vilaret,Parlament 2017,Chakir El Homrani
Marta Vilaret i Chakir El Homrani
Roda de premsa davant Ajuntament de Mollet del Vallès ahir dimecres 13 de desembre, amb la Marta Vilaret Garcia i el Chakir el Homrani, candidats del Vallès Oriental a les eleccions al Parlament de Catalunya.​

Som a la recta final d’aquesta campanya completament anòmala. En paral·lel a la campanya segueix la causa general contra l’independentisme, segueixen les ofensives des de tots els mecanismes de l’Estat (policials, governamentals, jurídics i mediàtics) per intentar anorrear els que defensem la República, des de tots els àmbits. Es tracta de que tinguem por a parlar i sobretot a actuar i l’ombra de la repressió s’estén arreu.

No ens cansarem de repetir que no estem competint en igualtat de condicions i que és una vergonya flagrant que seguim tenint presos polítics i que el nostre candidat, l’Oriol Junqueras, és a la presó.

Junqueras és el més preparat per liderar un govern fort que aturi el 155 i ens faci avançar. Junqueras és garantia de bona gestió, de generositat, de bastir ponts entre totes les opcions independentistes. Per això li tenen por. Però això el mantenen a la presó; lluny de les raons jurídiques (que han caigut com un castell de cartes en l’anul·lació de la demanda d’extradició de la part del govern legítim que és a Brussel·les) impera la raó política i la venjança.

La unilateralitat és la del govern espanyol que utilitza el 155 saltant-se la llei i per governar Catalunya sense l’aval de les urnes. Nosaltres sempre hem buscat el pacte i la bilateralitat. I seguirem buscant el pacte a partir del 22-D com hem defensat sempre. Ara bé, mai hem renunciat a defensar els ciutadans de Catalunya i a fer-ho sense demanar permís.

Mai demanarem permís per defensar Catalunya, mai renunciarem a defensar el dret a un futur millor pels nostres fills. No renunciarem a implementar les polítiques socials censurades pel TC al suspendre les 27 lleis aprovades pel Parlament.

Aquest 21-D o guanya Esquerra Republicana o guanya Ciudadanos.

Només tens un vot. Només tens una papereta. Si votes Esquerra, saps què votes.

Votes fermesa i garantia d’independència. Som els més ferms, els que mai fallem, els que fem la feina. Els que sempre hi hem estat, els que sempre hi som. I hi serem. Som els que al costat de la gent hem empès per arribar fins aquí, per fer l’1 d’Octubre. Hem demostrat ser garantia de bon govern i de lluita contra la corrupció. Som els que acabarem la feina.

Som garantia de guanyar i aturar el 155.