Mollet del Vallès

Qui som

La comunicació és un d'aquells temes que a totes les organitzacions més ens costa de resoldre. El fet de tenir informats els nostres simpatitzants, els nostres militants, i en general a tot aquell qui estigui interessat en l’Esquerra Nacional Catalana és sempre una de les fites que mai s'acaba de solucionar perfectament.

Han perdut eficàcia les revistes, els comunicats, les rodes de premsa, i els actes que necessitin de la presència de públic i possibles interlocutors interessats. El motiu és senzill, i alhora trist, i passa pel car i escàs temps lliure del qual tots disposem. Lògicament les prioritats de tots no sempre coincideixen amb els interessos d'informació i d'integració que es volen per part de les organitzacions.

INTERNET s'ha convertit en el millor aliat de tots. Dels qui volen informar, i dels qui requereixen informació ràpida i eficaç.

Així doncs, us demanem que navegueu pel seu interior . Doneu-nos idees per tal de millorar-la . Sigueu exigents amb el seu contingut. Entreu en polèmica si no esteu d'acord amb els seus arguments. I feliciteu-nos quan sigui del vostre grat.

Albert Biescas. President d’Esquerra a Mollet del Vallès.
Imatge