Montcada i Reixac

12-O Res a celebrar. Els regidors d’ERC treballen avui

Els regidors del Grup Municipal d’ERC a Montcada i Reixac no tenen res a celebrar aquest 12 d’octubre. És per això que els tres edils, Jordi Sánchez, Montse Ribera i Salvador Serratosa, realitzen la seva jornada laboral amb total normalitat, com qualsevol altre dia laborable, tal i com ja van fer l’any passat.

Aquest jornada està marcada com a festiva en el calendari laboral per a celebrar el “Dia de la Hispanitat”, una commemoració en la que els edils d’ERC no tenen res a celebrar. El 12 d’octubre commemora l’arribada de Cristòfol Colon a Amèrica i l’inici de les relacions marcades malauradament pel colonialisme dels estats europeus. Un capítol vergonyós de la història, que inicià segles de racisme, esclavatge, assassinat i espoli contra els pobles d’Amèrica, un procés que suposa l’absoluta opressió i destrucció íntegra de cultures centenàries.

Per Jordi Sánchez, Portaveu del Grup Municipal d’ERC, “davant les accions violentes, repressives i antidemocràtiques que el govern espanyol està duent a terme contra el poble català i les seves institucions, enguany també treballem. Per la sobirania i la dignitat dels pobles, res a celebrar”.