Montcada i Reixac

ERC garantirà que els ciutadans de Montcada puguin votar en plena llibertat en el referèndum de l’1 d’octubre

Estant al govern municipal, ERC garantirà que la ciutadania de Montcada i Reixac pugui exercir el seu dret a vot amb llibertat i garanties en el referèndum d’autodeterminació convocat ahir pel Govern de la Generalitat pel proper 1 d’octubre.

Tal i com reconeix l’acord d’investidura de juny de 2015, el govern municipal es compromet a complir i aplicar el que les institucions catalanes, Parlament i Govern de la Generalitat, disposin en l’exercici del dret a decidir.

En l’acord es reconeix al poble català com a subjecte polític i jurídic, amb sobirania democràtica necessària per a fer efectiu l’exercici del dret a decidir, com a plasmació del dret a l’autodeterminació dels pobles, per poder escollir el nostre futur polític amb llibertat i sense límits.

Des del govern municipal, defensarem i aplicarem les propostes del Parlament en favor del dret a decidir. També defensarem els òrgans d’autogovern catalans en cas que l’Estat espanyol els decidís anul·lar, suspendre o intervenir.

Segons Oriol Ribas, president de la Secció Local "ERC, com a partit, farà campanya pel Si en el Referèndum d’Autodeterminació, com no podria ser d’una altra manera, sent un partit independentista com és. Els seus càrrecs electes amb responsabilitat de govern treballaran per fer efectiu el Referèndum amb rigor i imparcialitat i garantint el respecte per a totes les opcions polítiques i el dret de vot per a tots els ciutadans”.