Montcada i Reixac

La secció local d’ERC anima a participar en la manifestació per reclamar la llibertat de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez

ERC Montcada i Reixac vol animar a tots els ciutadans i ciutadanes de Montcada i Reixac a participar en la manifestació que tindrà lloc aquest dissabte a Barcelona a les 17:00 hores. La concentració té com a objectiu demanar la llibertat de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart.

La secció local d’ERC participarà demà a les 17:00 hores en la manifestació convocada per diferents entitats i partits polítics sota el lema “En defensa dels drets i les llibertats. Llibertat Jordi Cuixart i Jordi Sánchez”.

L’objectiu d’aquesta concentració, amb capçalera a la cruïlla de Passeig de Gràcia amb Aragó, és demanar la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium Cultural acusats de sedició i empresonats el passat dilluns per l’Audiència Nacional.

Per Oriol Ribas, president de la secció local d’ERC Montcada, la detenció de Cuixart i Sànchez “és un fet inadmissible que demostra, una vegada més, la “demofòbia” de l’estat espanyol que dia rere dia trepitja drets fonamentals com la llibertat d’expressió, la llibertat de reunió, informació o pensament. De fet, Espanya s’ha convertit en l´únic país de la UE amb presos polítics.
És per això que la manifestació de dissabte no té color polític. Té com a objectiu defensar els drets i les llibertats de totes les persones del nostre país davant d’un estat espanyol que humilia els catalans i unes institucions que han perdut els més mínims principis democràtics.”
La secció local sortirà cap a Barcelona des de l’estació de Rodalies de Montcada i Reixac (Centre) a les 16:00 hores.