Montcada i Reixac

Qui som

La secció local de Montcada d'Esquerra Republicana de Catalunya us donem la benvinguda a la nostra pàgina web.

Volem que aquest espai esdevingui una eina útil per donar a conèixer l'organització, i un pont de diàleg amb la ciutadania.

En aquesta plataforma podreu conèixer l'organització de la secció local i contactar amb la formació, seguir les accions polítiques que estem duen a terme per la millora de la nostra ciutat i del país, assabentar-vos dels actes que organitzem, que cerquen compartir posicionaments i reflexionar sobre l'entorn i la seva transformació, consultar documents que publiquem i tenir accés a les opinions del nostre equip de govern sobre la realitat de la nostra ciutat.

Us convidem a usar aquesta pàgina web, o qualsevol altre mitjà de comunicació, tals com el correu electrònic, el facebook o el twitter per fer-nos arribar propostes o suggeriments per la millora de la nostra ciutat.

La construcció de la nostra ciutat i del nostre país depèn també de tu.

Moltes gràcies.

Imatge