Montgat

Es presenta el portal d'entitats

Presentació del portal a la sala Pau Casals

La regidora de Govern i Ciutadania, Laura Ribot, acompanyada de l'alcadessa Rosa Funtanté, va presentar, davant una important representació de les entitats de Montgat, el Portal d'Entitats i el pla de treball en l'àmbit de Participació per als propes mesos.

El Portal d’Entitats, creat amb el suport de la Diputació de Barcelona, és una plataforma que es posa a disposició de l'entitats amb l'objectiu de donar-los suport, promoure el coneixement del teixit associatiu entre els veïns i veïnes de Montgat, donar a conèixer els seus serveis i les activitats que porten a terme i fomentar l'ús de les TIC. Amb l'entrada en servei del Portal d'Entitats, totes les entitats inscrites en el Registre d'Entitats tindran un espai propi que s'adaptarà a les seves necessitats i caracterítiques.

Durant la segona part de la sessió, Laura Ribot va demanar la complicitat de les entitats i va convidar als assistents a incorporar-se als grups de treball que es constituiran durant el mes de febrer amb l'objectiu d'identificar les necessitats de les entitats, i els seus directius i associats i elaborar conjuntament el programa d'activitats i tallers, així com el Catàleg de Serveis  i les normes d'ús.