Montgat

Reflexions sobre les prioritats en l'educació

L'educació és per a  ERC, un dels pilars que han de sostenir la nova república. Per això, en el marc de les trobades que Esquerra està duent a terme en tot el país per reflexionar i debatre sobre com volem que sigui el nou país que construirem plegats, la Secció Local d'Esquerra ha volgut debatre i reflexionar sobre l'educació. Per fer-ho el passat dimarts vam comptar amb en Chakir El Homrani, diputat al Parlament de Catalunya per Junts pel Sí i membre de la Comissió d'Ensenyament al Parlament, en Carles Martínez, president de la sectorial d'Educació d'Esquerra i la Rosa Funtané, mestre i alcaldessa de Montgat.

Durant la xerrada, que va comptar amb la participació activa dels assistents, es va parlar sobre el model educatiu a la nova República, un model educatiu que ha de garantir la igualtat d'oportunitats i la inclusió. Entre molts altres aspectes, també es va debatre sobre la relació entre la formació professional i el sistema productiu.

Abans de l'inici de la xerrada, en Chakir El Homrani es va reunir amb els regidors d'Esquerra i amb membres de la Secció Local per conèixer de primera ma la realitat educativa a Montgat, visitant els terrenys cedits per l'Ajuntament per a la construcció del que ha de ser una nova escola a Montgat.