Montgat

L'Escola Nova una realitat

• Ajuntament, Serveis Territorials, AMPA's i Plataforma Nova Escola celebren la noticia
Avui, Montgat està d’enhorabona. La notícia tant temps esperada s’ha fet realitat: Montgat té una nova escola.

Els Serveis Territorials d’Ensenyament i l’Ajuntament han fet pública la notícia conjuntament. El curs 2017-18 començarà a funcionar la nova escola i, properament, abans de l’inici del període de pre-inscripcions, es presentarà públicament el projecte educatiu del centre.

L'escola nova de Montgat s'ubicarà a la ronda dels Països Catalans, a la parcel·la reservada per a equipaments que, des de 2007, ja es va posar a disposició de la Generalitat per a aquesta finalitat. L’Ajuntament assumirà, a més, una bona part del cost que es concretarà properament així que es finalitzi la redacció del projecte.

Queda encara molta feina a fer. Però arribat en aquest punt cal aturar-se, mirar enrere i reconèixer la feina de molta gent. Des dels membres de l’AMPA de l’Escola Salvador Espriu, amb l’Andrés Moreno al cap davant l’any 2007, fins als actuals membres de les AMPAS i de la Plataforma Escola Nova; els tècnics i responsables municipals i els dels Serveis Territorials d’Ensenyament. Però si tots aquests anys han tingut una constant ha estat, la companya Rosa Funtané, regidora d’Educació l’any 2007 i actual alcaldessa. El compromís dels partits polítics en les diferents etapes, la suma de totes les voluntats i l’esforç constant i perseverant de tots ha estat la clau de l’èxit.

Continuarem treballant per Montgat i per una escola pública i de qualitat.