Montgat

Moviment d'Esquerres (MES) entra al govern de Montgat

Signatura acord de govern
El govern municipal de Montgat, compost a dia d'avui per ERC, ICV i PRE, tenim la satisfacció de comunicar que s'ha arribat a un acord per a la incorporació del regidor de Moviment d'Esquerres (MÉS), Jordi Abad i Planas a l'equip de govern.

Culminem una aspiració de fa molt temps, amb l'objectiu d'eixamplar la base d'un govern d'esquerres al nostre poble. Fa prop d'un any i mig, els quatre grups municipals (ERC, PSC, ICV i PRE) que llavors formàvem el govern vam acordar per unanimitat obrir converses amb MÉS per fer realitat aquest objectiu. La negativa sobrevinguda de la direcció local del PSC, que va tirar enrere un acord que el seu Grup Municipal havia subscrit, va impedir aquesta incorporació en un moment en què el pacte era pràcticament una realitat.

Com sabeu el PSC va abandonar voluntàriament el govern segons la seva comunicació del 27 de febrer. Aquesta és una situació no desitjada i no entesa per nosaltres. Però de la mateixa manera, la sortida del govern de l'únic grup que s'oposava a l'entrada de MÉS ha obert la porta a reprendre les converses que es van haver d'abandonar sobtadament en el passat. Aquestes converses han conduit a l'acord que anunciem avui.

Amb la incorporació de MÉS i el regidor Jordi Abad al govern de Montgat, el cartipàs municipal queda de la següent manera:

-  Alcaldessa: Rosa Funtané.
-  Primera Tinent d'Alcaldia, Regidora d'Acció Social i Dona, de Salut i d'Educació: Montse Sanllehy.
-  Segon Tinent d'Alcaldia, Regidor d'Ordenació del Territori, Obres i Serveis, i Esports: David Sánchez.
-  Tercer Tinent d'Alcaldia i Regidor de Manteniment d'Edificis, Via Pública i Parcs i Jardins: Gabriel Salguero.
-  Quarta Tinent d'Alcalde i Regidora de Recursos Econòmics i Serveis Interns, i de Ciutadania i Participació: Laura Ribot
-  Cinquè Tinent d'Alcalde i Regidor de Promoció Econòmica, Consum, i Promoció de la Vila: Jordi Abad.
-  Regidor de Cultura, Festes i Joventut: Jordi Chimisanas.
-  Regidora de Sostenibilitat, Mobilitat i Transport, i Comunicació: Emma Ros.

El govern municipal en la seva nova configuració seguirà treballant de forma transversal i posant l'interès general davant de les sigles. De la mateixa manera, continuarem estenent la mà a tots els grups municipals per a escoltar, parlar i incorporar quan s'escaigui totes les aportacions en que hi hagi acord possible, sembre buscant el màxim consens. Aquesta ha estat la forma de treballar fins ara i ho seguirà sent, des de la màxima transparència i la gestió justa i responsable dels recursos que tenim a disposició per a fer complir allò que tenim encomanat: tirar endavant el Pla d'Accio Municipal amb l'únic objectiu del bé comú dels montgatins i les montgatines