Montgat

Treballant per les persones i per un model de poble més saludable

• Sessió de treball amb Badalona
  • Amb el tinent d'alcalde de Badalona, Francesc Ribot
Aquest matí l’alcaldessa, Rosa Funtané, i el tinent d’alcalde de Badalona Justa i Inclusiva, Francesc Ribot, han visitat el Centre d’Atenció Primària de Montgat i han mantingut una sessió de treball amb la participació de la regidora d’Acció Social, Dona i Salut, Montse Sanllehy i una representació de BSA encapçalada per la directora assistencial Pilar Otermin, per avaluar diferents línies de col·laboració.

Rosa Funtané ha remarcat l’aposta de l’Ajuntament per difondre els valors de la vida saludable entre el veïnat. “Apostem per la promoció de la salut dels montgatins i comencem treballant amb les persones en atur de llarga durada” ha explicat.

Francesc Ribot, ha destacat la importància de col·laborar entre municipis per tal d’assolir una societat on la salut i la qualitat de vida siguin pilars essencials. “Amb aquest acord fem un pas més per la construcció de models municipals basats en el benestar que afavoreixen la cohesió i la inclusió de les persones que resideixen en el territori”

Amb la voluntat de desenvolupar un model de poble saludable i resultat de la col·laboració amb l’Ajuntament de Badalona properament s’organitzarà un taller d’autocura per a persones en atur. L’objectiu d’aquest taller és aconseguir que les persones en atur millorin la seva salut física i mental i, al mateix temps, s’afavoreixin les seves capacitats per trobar una nova feina.