Montgat

• Marcel Mauri, en representació d'Òmnium Cultural
  • Marcel Mauri i Laura Ribot, presidenta de la SL
  • Jordi Chimisanas
Recordar i reconèixer aquells que han contribuït a ser on som és de justícia. Per això des d'Esquerra Montgat el passat divendres, 25 de maig, en una sala Pau Casals plena, varem posar el nostre gra de sorra per no oblidar i posar en valor el seu esforç, la seva força, els seus valors republicans.

Reconeixement individual en l'àmbit local a Adelina Rinck
Reconeixement col·lectiu en l'àmbit local a tots els que van col·laborar i participar l'ú d'octubre, en nom dels que varen patir les conseqüències de la brutalitat policial es va fer lliurament del reconeixement a Roger Español.
Reconeixement individual en l'àmbit nacional a Carme Forcadell, pel seu servei al país, per la seva coherència i valentia. En el seu nom va recollir el guardó el diputat al Congrés dels Diputats, en Joan Tardà.
Reconeixement col·lectiu en l'àmbit nacional a Òmnium Cultural, per ser un referent en la defensa de la cohesió social i de les llibertats, pels valors i la feina constant de tots i cadascun dels seus més de 117.000 socis. Va recollir el reconeixement en Marcel Mauri, vicepresident d'Òmnium.
Reconeixement especial al Jordi Chimisanas, per tants i tants anys al servei del poble, del país i d'ERC. Impulsor i ànima el seu dia de les JERC i més endavant d'ERC a Montgat. Socialment i cultural compromés en tantes i tantes causes, projectes i entitats. Sempre al servei dels altres i sumant i sumant ....

Fins a la propera edició.