Montgat

Treballem per millorar l'atenció ciutadana

• Obertura nova OAC
  • Nova OAC
A l’octubre es completa el procés d’entrada en vigor de la normativa que obliga les administracions a l’ús dels mitjans electrònics, també en les relacions amb la ciutadania. Això comporta canvis en l’organització i en les maneres de fer de l’Ajuntament, uns d’interns, sense impacte directe per als ciutadans, i d’altres que afecten directament la ciutadania. L’obligació a relacionar-se electrònicament amb l’Ajuntament per part de les persones jurídiques (empreses, associacions, etc.) n’és un exemple.

Amb l’objectiu de continuar avançant en l’ús dels mitjans electrònics sense perdre el contacte directe amb els veïns i veïnes, ha entrat en servei la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC). El canvi en el model de funcionament i atenció serà progressiu i es desplegarà en diferents fases. La primera comporta el trasllat de l’oficina a unes noves dependències al costat de l’Ajuntament; en la segona fase, es desplegarà la plataforma electrònica de relació amb la ciutadania, que potenciarà la informació i la tramitació electrònica i permetrà la tramitació assistida per un treballador públic. Treballem per millorar la prestació dels serveis públics i  l’atenció ciutadana.

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer Francesc Moragas (darrera de l'Ajuntament)
Horari d'atenció al públic de dilluns a divendres de 9 a 14 h i els dijous també de 16 a 18 h.