Montgat

Avancem en el compromís de donar veu a la ciutadania

Taller participatiu sobre els usos del Parc de les Bateries
Per Esquerra la participació ciutadana és un element essencial per a la construcció d’un nou model de relació amb la ciutadania. Amb aquest objectiu s’ha elaborat el nou reglament de Participació Ciutadana que ens dota d’eines a tots per fer efectiu el dret a intervenir, individual o col·lectivament, de manera molt més clara i decidida en els afers públics. El Consell de la Vila, les audiències públiques ciutadanes, el registre ciutadà i els processos participatius i les consultes, són alguns d’aquests instruments.

La incorporació de tallers participatius en l’elaboració dels plans locals d’habitatge, educació, igualtat o de joventut han estat un primer pas, que ara s’amplia amb el procés participatiu per a definició dels usos permesos en el Parc de les Bateries que ha comptat amb la participació de 514 persones durant la fase de recollida d'informació.

Amb més de 281 propostes presentades i la participació de 672 persones durant la fase de votació de les propostes, els pressupostos participatius han marcat una fita clau que s’haurà de consolidar en els pròxims anys.