Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

Posem en marxa el nostre Whatsapp

Connecta Xarxes Socials Montmeló Esquerra Republicana Whatsapp Telèfon Contacte
Connecta amb nosaltres

L’ús de les xarxes socials i d’eines 2.0 avança a una velocitat vertiginosa i s'escampa entre la gent com una taca d'oli. A Esquerra Republicana Montmeló volem ser pioners i estrenem una nova eina per apropar-nos als nostres simpatitzants: el WhatsApp. A través del número de telèfon 693728665 els ciutadans podran conversar de forma directa amb els membres del grup local. El telèfon estarà gestionat alternativament pel cap de llista, l'Albert Monserrat i la Joana Verdera. Així, qui ho vulgui ens podrà enviar missatges directament, preguntar dubtes sobre el programa electoral, tenir informació detallada dels actes o enviar fotos, vídeos o talls de veu durant el trascurs d’aquests. L’objectiu és aproximar la nostra candidatura a tots vosaltres, que ningú no es perdi cap oportunitat d'interactuar i explicar-nos el que desitja i espera de l'equip.

Les xarxes socials, seran també un dels punts forts de la comunicació del grup, amb els perfils corporatius de Facebook i Twitter ja actius. Una àgora pública on rebrem els comentaris de tothom i publicarem les imatges d'actes, propostes, vídeos i fins i tot també es podrà descobrir allò que no es veu normalment, el “backstage” de la campanya.

D'aquesta manera volem donar veu al poble, cedint el protagonisme a la societat civil i fent esdevenir tots i cadascún dels nostres conciutadans part activa de la imparable revolució democràtica que estem vivint. Endavant montmelonins!