Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

El proper dimarts 5 de maig

• Presentació de la Llista
  • Els cinc primers membres de l'equip
  • Marc Sanglas, diputat al Parlament de Catalunya
Hem treballat de valent per recollir idees i les hem debatut amb entusiasme. En aquest procés hem comptat amb moltes persones del poble amb ganes de dir-hi la seva. Ara, hem consensuat un programa, uns objectius i un pla de futur. I volem que el conegueu, juntament amb les persones que l'han fet possible. És per això que el proper dimarts 5 de maig fem l'acte de presentació de la candidatura, on us volem donar a conèixer les persones darrera el projecte i el programa per a la propera legislatura. Us hi esperem!

També hem convidat a l'acte l'advocat vallesà, diputat al Parlament de Catalunya i Secretari de Política Municipal d'Esquerra, Marc Sanglas, que presentarà l'equip i el nostre candidat Albert Monserrat.

Durant l'acte també farem la signatura del compromís que l'Assemblea Nacional Catalana ha proposat als partits independentistes. Serà un honor poder comptar amb el coordinador de l'ANC Montmeló, el Cisco de Sande per formalitzar aquesta signatura solemne.

Vine a coneixer-nos! No hi pots faltar!