Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

Dissabte 16 de maig de 9.00 a 14.00

Mural Pintada Independència Montmeló Acte Conjunt Esmorzar popular
Pintada del mural Montmeló per la Independència

Aquest dissabte tenim un dels plats forts de la campanya: un acte organitzat com un esforç comú entre les forces sobiranistes i plantejat com el tret de sortida d’una col·laboració estable des d’ara fins al 27 de Setembre. A les 9 del matí reunirem tothom que s’hi vulgui apuntar i farem una cercavila pel poble fins al mur on pintarem el mural, situat al final del carrer Doctor Robert i amb una privilegiada vista a la C-33. Durant el matí hi haurà música i esmorzar popular, mentre polítics, activistes, simpatitzants i, en definitiva, tothom que desitgi unir-s’hi, anirem pintant el mural. Finalment, a les 13.30 es farà un discurs de clausura, de nou a la plaça de la Vila, per explicar al poble que comencem a treballar junts per a construir el nou país.

Ha arribat el moment de comprometre's.
Ha arribat el moment de fer un pas endavant.
Volem que més i més gent que creu en la llibertat del nostre país tingui el coratge i la il·lusió de fer allò que ens cal de debò.
Necessitem la Independència de Catalunya, la llibertat ! - i no podem esperar a què ens la portin asseguts al sofà de casa o mirant la tele. Cal que ens posem en marxa! Som-hi!