Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

Anna Simó i Albert Monserrat animen Montmeló a renovar-se en l’acte central de la campanya d’Esquerra Montmeló

Albert Monserrat Anna Simó Acte central campanya Esquerra Montmeló
Els membres d'Esquerra Montmeló a l'escenari

El passat diumenge 17 de Maig al vespre, tot i coincidir amb el partit decisiu per la lliga, unes 50 persones es van reunir a la plaça de la Vila per sentir el que Albert Monserrat, candidat a l’alcaldia per Esquerra Montmeló, els volia proposar: un projecte, un equip i un horitzó de futur pel poble.

Anna Simó, vicepresidenta del parlament, va introduir l’acte centrant el seu discurs en les iniciatives de millora social que els Ajuntaments tenen la capacitat de materialitzar i que el grup municipal té com a prioritat. L’Anna Simó va destacar que “l’equip d’ERC és jove i amb moltes ganes de treballar. Cal que ERC torni amb força al consistori, perquè l’Ajuntament de Montmeló necessita una representació plural de totes les formes de pensar dels montmelonins i montmelonines.” Així, l’Anna també va voler fer notar que les coses estan canviant a nivell de país i que aquest gir que preveiem serà, no un pegat com s’ha anat fent els últims anys, sinó un gir definitiu. En aquest context, destacava que “el tarannà de la gent d’esquerra és positiu, constructiu, integrador i dinàmic. Tenen ganes de fer, fer i fer. Quan hi ha masses anys d’un mateix govern es perd aquell punt de frescor que ERC Montmeló té la capacitat d’aportar. Sense crítiques àcides, sinó amb voluntat de construir i avançar.”

Així mateix, l’Albert ens deia que “en el procés que s’obrirà en la propera legislatura, Montmeló ha de tenir-hi veu pròpia i no pot quedar-ne fora. Per això cal que ERC estigui present, per tal de ser la garantia que Montmeló podrà decidir el seu futur, tant a nivell de poble com de país.”

Després de l’acte polític, els membres d’ERC Montmeló van presentar el concurs “Trivial Montmeló”, on feien preguntes sobre la història, cultura i tradicions del poble. El públic es va entregar en les respostes i va participar animadament. Finalment es van declarar tres guanyadores del concurs, que tindran com a premi tres llibres sobre independència i història de Montmeló.

Per tancar l’acte, es va oferir un pica-pica on els participants, moment en què van poder parlar de tu a tu amb el candidat Albert Monserrat i la resta de membres de l’equip. Les propostes del programa electoral estaven penjades a “L’estenedor de les idees” i alguns montmelonins es van animar a fer les seves pròpies propostes per aportar al projecte municipal.

L’acte es va cloure amb un brindis de cava Montmeló!

Pots veure'n les fotos a la nostra pàgina Facebook:

Diumenge 17 de Maig de 2015

Posted by ERC Montmeló on Wednesday, May 20, 2015