Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

VOLEM SER-HI

ERC i PSC han arribat a un acord per a governar junts a l’Ajuntament de Montmeló. El regidor Albert Montserrat s’incorporarà al govern municipal com a regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme.

Després de dos mesos de converses i negociacions els grups municipals d’ERC i PSC a Montmeló han arribat a un acord de govern per a desenvolupar un programa de govern conjunt al municipi.

Ambdós grups han arribat a un acord sobre les prioritats polítiques i programàtiques del govern de coalició, entre les que destaquen la promoció econòmica i l'ocupació, el foment de la cohesió social al municipi i posar l’Ajuntament de Montmeló al costat del procés d’autodeterminació en què es troba el poble de Catalunya.

Albert Monserrat, regidor d’ERC a Montmeló s’incorporarà al govern municipal com a Primer tinent d’alcalde i amb la responsabilitat de desenvolupar les polítiques de l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme,

ERC montmeló ha aconseguit durant aquests mesos de 2015 , l'incorporació de Montmeló a l'Associació de Municipis per la Independència i posar en marxa els mecanismes per fer possible la liquidació dels impostos municipals a l'Agencia Tributaria de Catalunya.

La Secció Local d’ERC a Montmeló ha aprovat per unanimitat el contingut d’aquest acord que, així mateix, ha rebut el recolzament de l’executiva comarcal de la formació.