Esquerra Republicana de Catalunya - Montmeló

Qui som

Aquesta legislatura és un moment clau, ple de reptes excepcionals tant pel nostre poble com pel nostre país. Per això, des d’Esquerra Montmeló sabem que hem de ser-hi i que hi serem. Treballarem per renovar el poble i aportarem idees fresques, amb ambició i energia. Serem decisius, perquè és ara que cal prendre decisions que ens facin anar endavant. Ara cal donar l’impuls definitiu per sortir de la crisi. Cal fer de Montmeló un poble on poder arrelar-se, participar i gaudir. Cal apropar les institucions als ciutadans, fent que participin de la revolució democràtica que estem vivint. Cal governar amb valentia, honestedat i rigor, sense deixar passar les oportunitats que se’ns presenten. Cal que Montmeló tingui veu pròpia en la construcció del nou país. Per això, més que mai, hem de ser-hi.

I hi serem. Per lluitar contra la pobresa i les desigualtats. Per forjar un poble socialment avançat. Per garantir que la cultura és la eina motor d’una ciutadania lliure i compromesa. Per impulsar la salut i l’esport com a claus en la millora de la qualitat de vida i benestar de les persones. Per a què el prestigi de l’escola pública sigui una eina per a la igualtat d’oportunitats efectiva. Per propiciar una actitud emprenedora de l’administració, promovent l’economia cooperativa i els nous projectes empresarials. Per viure en un poble intel·ligent, avançat, participatiu i modern.

Ara que tenim l’oportunitat de superar totes les barreres que avui condicionen els governs de les nostres ciutats, volem que Montmeló participi activament d’aquest procés. Que els montmelonins tinguin l’oportunitat de posar-hi el seu granet de sorra. Des d’Esquerra Montmeló tenim el ferm compromís de ser-hi per a fer-ho possible. Ho farem.

Estarem encantats de poder atendre qualsevol missatge  o proposta que ens volgueu der arribar. Estem disponibles al número de telèfon 615501054 o a l'adreça electrònica ercmontmelo@esquerra.org. També podeu seguir  les nostres activitats i propostes a la  pagina web www.esquerra.cat/montmelo o al nostre facebook www.facebook.com/ercmontmelo.
Imatge