ERC-Móra d'Ebre

Digues NO a la violència masclista

ERC-Móra d'Ebre es suma als actes en motiu del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. La violència masclista és aquella que s’exerceix contra les dones pel sol fet de ser-ho i es manifesta de diverses formes i en diferents àmbits de la vida com el privat o el laboral i en tota la societat. Hem de ser conscients que per eradicar aquesta xacra cal la implicació de tothom durant tots els dies de l’any.

Aquesta tarda ens hem reunit a la plaça de Dalt per llegir el manifest i per recordar a les dones víctimes de la violència masclista que han mort enguany. Cinta Agné, portaveu del Grup Municipal. ha manifestat que "Cal seguir treballant des de totes les institucions. Ens felicitem que es faci molta feina des del Consell Comarcal, però també l'Ajuntament, com a institució més propera al ciutadà, s'hi hauria d'implicar". Cal recordar que ERC-Móra d'Ebre va presentar al Ple Municipal d'octubre de 2015 una moció reclamant la realització de campanyes preventives, així com l'establiment dels respectius protocols d’actuació. Moció que va ser rebutjada per l'equip de govern (CIU+PP).

Des d'ERC-Móra d'Ebre manifestem que continuarem treballant per a fer tot el possible per a eradicar aquest tipus de violència.

Continuem avançant compromeses i compromesos per una República de dones #lliuresdeviolència.