ERC-Móra d'Ebre

Totes les opinions

La regidora-portaveu del Grup Municipal és entrevistada arran de la visita del conseller Comín

Entrevista a Cinta Agné a Ràdio Móra d'Ebre

HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’aquest dijous hem conversat amb la portaveu del grup municipal d’ERC a Móra d’Ebre, Cinta Agné. Aquí l'audio.

Intervenció de Cinta Agné durant l'acte de Memòria Històrica i retirada de simbologia franquista

Per reivindicar la Dignitat i la Memòria Històrica

El nostre Grup Municipal fa temps que treballa per la retirada de la simbologia franquista del nostre municipi per una qüestió de dignitat democràtica. El 21 d’abril de 2016, vam presentar una moció al Ple, que vam haver d’adaptar per tal que fos aprovada per l’equip de Govern. Tot i això, ens quedem sols amb el PSC, ja que el govern municipal (CIU-PP) ens la va tombar. Enguany, un cop aprovada la Llei 5/2017, 28 març vam entrar una instància on des d’ERC demanàvem que l’Ajuntament fes efectiva la retirada de les plaques.

Entrevista a Cinta Agné. Ràdio Móra d'Ebre. 23 de febrer 2017

Podeu escoltar l'entrevista a Cinta Agné, portaveu del Grup Municipal http://radiomoradebre.cat/wp/2017/02/23/entrevista-cinta-agne-23-2-17/ HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’avui ens ha acompanyat Cinta Agnè, protaveu del grup municipal d’ERC de Móra d’Ebre per parlar de la polèmica que s’ha generat al municipi al voltant del deute municipal arrel de la publicació que el grup va realitzar a l’Ideal de l’Ebre.

Entrevista a Cinta Agné i Mònica Amorós

HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’avui ens han acompanyat les regidores del Grup Municipal d’ERC a Móra d’Ebre, Cinta Agné i Mònica Amorós, per explicar-nos que ja tenen nou local a Móra d’Ebre i que estrenen publicació impresa de “L’Ideal de l’Ebre”. Seguiu l'entrevista a Ràdio Móra d'Ebre

A propòsit de la Moció sobre la retirada de símbols franquistes

En el passat Ple del 21 d'abril, el Grup Municipal d'ERC va presentar una Moció sobre la retirada de la simbologia franquista al terme municipal de Móra d'Ebre. Ens va sorprendre el vot en contra de l'equip de govern. En cap cas volem atiar una polèmica, però després de les declaracions del Sr. alcalde sobre aquest fet volem fer unes quantes puntualitzacions. Ens sembla molt greu que quatre dècades després de la finalització de la dictadura encara hi hagin símbols franquistes a les façanes d'alguns edificis.