Nou Barris

Ernest Maragall a Nou Barris

El matí d'avui dissabte ha estat ha estat viscut amb intensitat per la gent del Casal de Nou Barris. S'han fet dues parades simultànies, una a Fabra i Puig a l'alçada del carrer Vèlia, i una altra a Pi i Molist tocant a Fabra i Puig. Les parades, a les fronteres dels barris de Vilapicina, Porta i Turó de la Peira, ens ha permés de parlar amb veïnes i veïns del nostre Districte i conèixer les seves inquietuts. El nostre cap de llista, l'Ernest Maragall, s'ha afegit i acompanyat pel nostre conseller de Districte, Quim Sangrà; pel President d'ERC Nou Barris, Josep Barrachina; per la Secretària d'Organització del Casal, Llúcia Cuenca; i pel portaveu de les Joventuts d'ERC a Nou Barris, Miguel Ángel Palos, han parlat amb veïnes i veïns, i comerciants del barri.

Montse Benedí

Jornada de Participació d’ERC Nou Barris

Avui a les Basses, parlem entre totes i tots, veïnat i entitats, de com volem que sigui Barcelona, de que volem per a Nou Barris: JORNADA MUNICIPALISTA DE PARTICIPACIÓ DE NOU BARRIS 10:30 BENVINGUDA.  A càrrec de la Montse Benedí , regidora adscrita a Nou Barris. 10:40: REFLEXIÓ: Una base municipal, per a construir la República A càrrec de José Rodríguez, físic i sociòleg. 11:00 TAULES DE DEBAT SIMULTÀNIES Taula 1: Espai Urbà i Mobilitat Taula 2: Convivència, Civisme i Seguretat 11:50 Pausa-cafè 12:10: TAULES DE DEBAT SIMULTÀNIES Taula 3: Polítiques d’Equitat Social i d’Habitatge Taula 4: Educació, Cultura i Teixit Associatiu 13:00 POSADA EN COMÚ DE LES TAULES 13:30 CLOENDA.  A càrrec d’en Jordi Coronas, regidor.

Dones amb tots els drets Nou Barris

Acte: Dones amb tots els drets

L'Assemblea de Dones d'ERC Nou Barris ha organitzat una xerrada a la Plaça Virrei Amat sota el lema DONES AMB TOTS ELS DRETS. A l'acte han parlat: Najat Drioucech, diputada per Esquerra al Parlament Ana Surra, diputada per Esquerra al Congrés i veïna del barri de Roquetes i Pilar Vallugera, vicepresidenta d'Acció Política d'ERC Barcelona

Acte presos exiliats Nou Barris