Nou Barris

El nostre equip

• Quim Sangrà
    Quim Sangrà Secretaria de Transició Ecològica i Portaveu del Grup Municipal de Districte Les companyes i companys del Casal Republicà Francesc Layret m’han triat com a Portaveu del Grup Muncipal d'Esquerra al Consell de Districte i els agraeixo la confiança. Sóc noubarrienc d'adopció, com tants i tants milers de veïns, amb 11 anys vaig arribar -mig enredat- a l'Esplai Guineueta, allà vaig fer grans amics... i Nou Barris em va enganxar, ja ho sabeu: el nosequè que té aquest racó de món! La meva experiència política personal, la meva formació –centrada en l’àmbit del medi ambient i la sostenibilitat-, el meu coneixement del Districte i tota la meva capacitat de treball la poso al servei del projecte d’ERC a Nou Barris i al servei de tot el veïnat dels nostres barris.

El nostre Grup Municipal ha augmentat en aquestes darreres eleccions i ara el formem la Montserrat Cuspinera i jo mateix. Això vol dir que ha augmentat el suport de la gent i, proporcionalment, la responsabilitat de la nostra acció davant de totes i tots. I darrera nostre, tot un col·lectiu de gent engrescada i compromesa que té molt clar que la primera prioritat és el servei al país i a la seva ciutadania. No cal dir que és un repte col·lectiu de primer ordre, que ens sabem amb la responsabilitat de respondre a la confiança que ens han fet els veïns i veïnes i no els decebrem.

@QuimSangra