Nou Barris

REPRESENTANT L'INDEPENDENTISME D'ESQUERRES A NOU BARRIS

Quim Sangrá. Portaveu del Grup Municicipal de Districte de Nou Barris
Quim Sangrà

Arrenca una nova legislatura municipal a Nou Barris, amb molts canvis en el paisatge polític, tant al Districte com a tota la ciutat, però per a nosaltres hi ha una primeríssima novetat: Hem tornat! Han estat prop de cinc mil veïns i veïnes de Nou Barris qui, amb els seus vots, han fet que Esquerra Republicana torni a ocupar el lloc que li correspon al districte.

En aquesta ocasió, els companys del Casal Republicà Francesc Layret han volgut que sigui jo el representant d'Esquerra al Consell de Districte, fet que m'honora profundament. Sóc noubarrienc d'adopció, com tants i tants milers de veïns, amb 11 anys vaig arribar -mig enredat- a l'Esplai Guineueta, allà vaig fer grans amics... i Nou Barris em va enganxar, ja ho sabeu: el nosequè que té aquest racó de món! Amb tot, però, jo en seré la cara, la veu, la presència allà on calgui i pugui, però la feina la farà possible un col•lectiu de gent engrescada i compromesa que té molt clar que la primera prioritat és el servei al país i a la seva ciutadania. No cal dir que és un repte col•lectiu de primer ordre, que ens sabem amb la responsabilitat de respondre a la confiança que ens han fet els veïns i veïnes i no els decebrem.

El panorama és complex, però també és apassionant, amb el país en ple camí cap al canvi més decisiu de la seva història i amb la seva capital, Barcelona, on la gent ha alçat la veu per dir que han de canviar moltes coses. Ja no serveixen moltes de les coses que ens havien servit per arribar fins aquí, per això som aquí nosaltres per a assumir i complir amb la nostra part de responsabilitat de que aquests canvis arribin a bon port, tots sense excepció. No ens podem quedar a mitges, ara no.

Des del lloc que els veïns ens han atorgat representarem l'independentisme d'esquerres a Nou Barris, treballarem per transformar el districte i per transformar la ciutat, per transformar les estructures administratives i posar-les al servei dels ciutadans, per reclamar tot allò que calgui, però sense victimisme, que mai li ha calgut a la gent de Nou Barris, sinó amb orgull i posant en valor tot el potencial i tot allò que el nostre Districte té per a oferir a la resta de la ciutat.

Des d'aquí em poso a disposició de tots els veïns i veïnes de Nou Barris per a treballar plegats, amb el convenciment de que la millor estratègia i el millor camí per a garantir la plenitud dels drets socials de la ciutadania al nostre país és treballar per assolir la plena sobirania nacional. I no podem permetre que Nou Barris sigui l'excusa de ningú, ni per cedir en el progrés social, ni per anorrear l'esforç col•lectiu cap a la sobirania. Enlloc com aquí s'entén això, enlloc millor que aquí per a que ens arremanguem plegats i ens posem a la feina, com sempre ha fet la gent de Nou Barris.

Visca Nou Barris! Visca Catalunya lliure!

@QuimSangra