Nou Barris

Totes les opinions

Hem estat afortunats, molt afortunats

Josep Maria Martí i Magraner

Hem estat afortunats, molt afortunats, de tenir com a amic i company al Casal en Josep Maria Martí i Magraner.   La setmana passada ens va deixar, després d'haver fet amb nosaltres una part del camí. La primera sensació, meva i crec que de tots plegats, fou de buidor. Com si de cop i volta una part del teu cos desaparegués, i l'espai que ocupava encara mantingués la forma. Però la meva percepció ha canviat  al llarg d'aquesta setmana.

Quim Sangrá. Portaveu del Grup Municicipal de Districte de Nou Barris

REPRESENTANT L'INDEPENDENTISME D'ESQUERRES A NOU BARRIS

Quim Sangrà

Arrenca una nova legislatura municipal a Nou Barris, amb molts canvis en el paisatge polític, tant al Districte com a tota la ciutat, però per a nosaltres hi ha una primeríssima novetat: Hem tornat! Han estat prop de cinc mil veïns i veïnes de Nou Barris qui, amb els seus vots, han fet que Esquerra Republicana torni a ocupar el lloc que li correspon al districte.    En aquesta ocasió, els companys del Casal Republicà Francesc Layret han volgut que sigui jo el representant d'Esquerra al Consell de Districte, fet que m'honora profundament.