Olesa de Bonesvalls

Municipals 2019

JORDI RAMOS TARDÀ TRIAT COM A CAP DE LLISTA PER A LES MUNICIPALS 2019

L’Assemblea Local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Bonesvalls va triar el passat dia 7 d’octubre a en Jordi Ramos com a cap de llista per a les properes eleccions municipals del maig de 2019.
L’alcaldable vol expressar la seva voluntat de confeccionar una llista electoral el més amplia possible, que reculli totes les sensibilitats i amb una forta presencia dels joves, manifestant que presentaran “un programa atractiu i una llista potent per poder assumir amb solvència l’Alcaldia d’Olesa de Bonesvalls. A més, vol plantejar “la campanya electoral en positiu perquè no volem mostrar una visió catastrofista del poble,  ja que això seria dolent per a Olesa i els olesans”.
En aquest sentit, “exposarem allò que es vol fer en positiu, destacant l’acció de Govern portada a terme des de l’Ajuntament els darrers anys i tots aquells altres valors que poden fer una Olesa millor”.

El candidat
Jordi Ramos, de 48 anys, casat i amb dos fills, és Llicenciat en Dret i treballa en una Cooperativa de Crèdit. Serà el tercer cop que es presenta com a cap de llista. Actualment ocupa els càrrecs de regidor d’Urbanisme, Hisenda i Joventut, a més de Tresorer Municipal, també és el responsable de Transparència de l’Ajuntament.