Olesa de Montserrat

Totes les notícies

El Matí de Catalunya Ràdio entrevista al nostre company Sergi Marcèn

El nostre company i membre de les llistes d'Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Montserrat, Sergi Marcén, actualment Delegat del Govern de la Generalitat al Regne Unit i Irlanda ha esta entrevistat aquest matí a "El Matí" de Catalunya Ràdio. LINK: https://youtu.be/EQUP999ewzk "El Matí" de Catalunya Ràdio, ha parlat amb els Delegats del Govern de la Generalitat al Regne Unit i Irlanda, Sergi Marcén, i la delegada a Alemanya, Marie Kapretz, que han explicat com van ser espiats en l'àmbit personal pel #Borrellgate., ha parlat amb els Delegats del Govern de la Generalitat al Regne Unit i Irlanda, Sergi Marcén, i la delegada a Alemanya, Marie Kapretz, que han explicat com van ser espiats en l'àmbit personal pel #Borrellgate.

Resum del Ple de cartipàs, 8 de juliol de 2019

Tant el Grup Municipal com la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Montserrat, volem detallar el perquè del nostre vot negatiu al punt de l'ordre del dia on s'establien les dedicacions i retribucions, dietes i indemnitzacions dels càrrecs electes de la corporació.

Pressa de possessió de les nostres regidores a l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat

Avui, han pres possessió dels seus càrrecs en representació d'Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Montserrat, Marola Cantarell, Jordi Parent i Mireia Monfort. Actualment la regidora Marola Cantarell és la cap de llista en substitució d'en Martí Fortuny i en Jordi Parent és l'actual regidor i portaveu del grup municipal, que juntament amb Mireia Monfort, número 4 de la llista, seran els encarregats de tirar endavant i marcar les línies estratègiques d'Esquerra Republicana a Olesa de Montserrat.

Situació de les converses amb el Bloc Olesà

COMUNICAT  SITUACIÓ DE LES CONVERSES AMB EL BLOC OLESÀ  Després de tres reunions amb el Bloc Olesa per mirar d’arribar a un acord, ens han comunicat que per manca de confiança, no compten amb nosaltres.  Des de la primera reunió hem tingut total transparència i predisposició a escoltar la proposta del Bloc que malauradament mai s’ha arribat a produir. Seguirem treballant per Olesa i el País amb tot el que sigui possible.   Atentament, Secretaria Política Municipal  d’Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Montserrat Olesa de Montserrat a 13 de juny de 2019

Martí Fortuny deixa l'acta de regidor per motius professionals

Olesa de Montserrat a 11 de juny de 2019                    Benvolguts/des: Divendres 7 de juny, vaig comunicar a la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Olesa de Montserrat que deixo l’acta de regidor.  Un projecte professional que em va sorgir en plena campanya i que dijous es va materialitzar, m’obliguen a prendre aquesta decisió.  Davant la possibilitat que amb aquest nou projecte professional, pogués existir certa incompatibilitat entre el càrrec polític i el professional i considerant que per sobre de les persones està el partit i el projecte de país, per responsabilitat ètica he decidit deixar l’acta de regidor. Prenc aquesta decisió amb tota la pena del món a nivell personal, però deixo l’acta de regidor amb la tranquil·litat i la màxima confiança en les persones que seguiran, la meva experiència en aquests quatre anys com a regidor a Olesa de Montserrat, ha estat molt positiva i enriquidora, m’ho he passat molt bé, marxo amb la motxilla carregada de moltes experiències i coneixement tant a nivell personal com polític. Vagi per endavant la meva admiració cap a les persones que dediquen una part del seu temps a la política, per poder donar una part d’aquest temps a la societat. Seguiré treballant i vinculat a la política des de l’executiva local i treballant colze a colze amb els companys i companyes per aquest projecte.    Atentament, Martí Fortuny Regidor d’Esquerra Olesa de Montserrat