Olesa de Montserrat

Mireia Monfort escollida alcaldable per Esquerra a Olesa

El passat dia 26 de maig es va celebrar l’assemblea general d’Esquerra a Olesa de Montserrat on va ser escollida per unanimitat Mireia Monfort com a alcaldable a les properes eleccions municipals.

Tanmateix, es va fer una valoració molt positiva de la feina realitzada tant a l’Ajuntament d’Olesa com en el Govern de la Generalitat per part d’Esquerra .

Mireia Monfort, actual regidora de la vila d’Olesa de Montserrat va ser escollida per unanimitat de tots els assistents a l’assemblea general d’Esquerra d’Olesa de Montserrat com alcaldable per les properes eleccions municipals del proper any.

La il•lusió i les ganes de seguir en l’engrescador projecte de poble i de país que Esquerra lidera van ser un dels motius pel qual Mireia Monfort va presentar-se per ser la propera alcaldessa d’Olesa. Durant la seva presentació va fer un esment molt emocionant a les persones que estan al capdavant de la secció d’Olesa i que, segons ella, seria impossible poder liderar un projecte tan ambiciós sense la seva col•laboració.

Joan Monforte, president de la secció local d’Esquerra a la nostra vila va destacar la passió i la professionalitat amb que la nostra regidora Mireia Monfort, afronta el dia a dia en el nostre ajuntament. Una tasca molt difícil, al ser a l’oposició, però tanmateix una tasca molt gratificant, ja que Esquerra s’ha posicionat a la nostra vila com l’oposició responsable, crítica en moltes accions de govern, però al mateix temps responsable a l’hora de donar suport en certes politiques de millora a la nostra vila.

En el mateix acte amb militants i simpatitzants d’Esquerra, Sergi Marcén, secretari d’imatge i comunicació de la secció local, va fer una presentació de l’actuació d’Esquerra com a membre del govern de la Generalitat de Catalunya, entorn la creació i consolidació de bases molt solides per la construcció d’un estat independent gràcies a les politiques realitzades, obtenint una valoració molt positiva per part dels assistents. També es varen donar dades molt interessants, entre elles, els més de 25 M€ que han estat atorgats a Olesa de Montserrat en els últims 4 anys per part de la Generalitat de Catalunya.

Per últim es va informar a tots els assistents de les properes activitats que realitzarem des de la Secció Local d’Esquerra, entre d’altres amb la celebració de la típica arrossada anual el proper dia 13 de Juny, a la UEC. En aquest acte, es farà la presentació pública de Mireia Monfort com a cap de llista per ERC d’Olesa de Montserrat i començarem la campanya pel “SI” a la consulta popular sobre la independència de Catalunya que es realitzarà a Olesa el proper dia 20 de juny.