Olot

Acte central d'ERC-RCat-CatSí a la Garrotxa

Dissabte passat, la coalició electoral formada per Esquerra Republicana de Catalunya, Reagrupament i Catalunya Sí (un grup de personalitats de la societat civil que donen suport a la candidatura) va fer l’acte central de campanya a la Garrotxa.

El Casal Marià es va omplir per sentir els diversos parlaments que van comptar amb la presentació de Pere Gómez, portaveu del grup municipal d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament d’Olot.

En primer lloc, va prendre la paraula la cap de llista d’aquesta candidatura per Girona, l’exalcaldessa de Ripoll, Teresa Jordà, que va remarcar la importància de mantenir el diputat d’ERC per a aquesta circumscripció i que les comarques gironines segueixin sent l’excepció en què el Partit Popular no obté representació.

Tot seguit, el president de Reagrupament, Joan Carretero, va subratllar la importància de treballar per la unitat dels independentistes i va remarcar la necessitat de tenir una veu forta a Madrid per tal de defensar amb fermesa els interessos dels catalans.

Va tancar l’acte el president d’ERC, Oriol Junqueras, que va elevar el to del discurs i va entusiasmar l’auditori en remarcar l’ascens de la nova Esquerra que lidera després de l’últim Congrés Nacional del partit. Segons Junqueras, només aquesta coalició serà lliure per treballar per acabar assolint la independència i per poder seguir avançant en aquesta línia, cal que ERC-Reagrupament-Catalunya Sí obtinguin una notable representació en el parlament espanyol.