Osona

Candidatura "La força col.lectiva".

Companys, companyes,
us presentem la candidatura que presentarem aquest divendres al congrés comarcal que celebrem a Taradell. Una candidatura paritària (vuit homes i set dones) amb deu cares noves d’un total de quinze, el màxim que permet el reglament.

A part de les fotografies i un breu CV de cadescú de nosaltres, us presenrem els principals eixos de treball i en el link de baix el programa en el quals ens presentem com a candidatura.

Com ja sabeu, aquest proper divendres dia 26 de juny la militància d’ERC Osona està cridada a participar en el seu congrés comarcal, el qual té lloc un cop cada quatre anys. Derivat de les mesures de prevenció del Covid-19 aquest congrés se celebrarà de forma híbrida, és a dir, es portarà a terme simultàniament de forma presencial i de forma virtual. En aquest sentit, el congrés es celebrarà a partir de les 19h al centre cívic “Can Costa i Font” de Taradell i es imprescindible l'inscripció tant sigui virtual, com presencial.

Recordar-vos que la cloenda del congrés anirà a càrrec de la Secretària General d’ERC Marta Rovira.

Gràcies per la vostra confiança, ens retrobem a Taradell!

atentament,
Candidatura "La Força col.lectiva"