local

Divendres, 23 de novembre del 2012

MARTA ROVIRA i JOAN TARDÀ PARTICIPEN ALS ÚLTIMS ACTES DE CAMPANYA D'ERC A OSONA

A Vic, Torelló i Sant Julià de Vilatorta

Ahir dijous van haver-hi diferents actes a la comarca, els últims d’aquesta campanya electoral i tots ells seguint el tarannà d’una alta participació en els actes organitzats s Osona.El primer, al migdia a la Universitat de Vic en que Marta Rovira, Joan Tardà i Isaac Peraire van exposar als joves universitaris la importància de l’educació i la universitat pel país i la futura República Catalana; la transcendència que té la mobilització juvenil; la crisi social i la necessitat de reaccionar que tenim; i el full de ruta cap a la independència que ERC proposa.

Per altra banda, Joan Tardà va assistir a la jornada castellera de colles universitàries que es va fer a la tarda a la mateixa Universitat de Vic, on va poder conversar amb molts dels joves que hi participaven. Després, va ser al Festival de Cinema de Muntanya de Torelló.
A les 8 del vespre, el Saló Catalunya de Sant Julià de Vilatorta, va ser l’escenari escollit per l’acte “Un nou país per a tothom”, obert per l’alcalde de la població Joan Carles Rodríguez i que va tenir com a oradors els candidats Marta Rovira i Josep Maria Diéguez.

A les 9 del vespre, Joan Tardà i Berta Faro van protagonitzar l’acte electoral a “La Cooperativa” de Torelló, en que va fer l’obertura el Tinent d’alcalde de Torelló i cap de campanya d’ERC-Osona Jordi Casals.
Ambdues sales, estaven plenes.

D’aquesta forma es posava fi a un reguitzell d’actes que s’han dut a terme durant aquesta campanya a Osona, amb el principal objectiu d’explicar el nou país que volem per a les catalanes i els catalans.

Notícies rss
Agenda rss