Osona

més de 150 autocars surten d'Osona per participar a la Via Catalana

La Federació Comarcal d'ERC-Osona felicita la societat osonenca i catalana per la gran i històrica mobilització que es va portar a terme ahir, 11 de setembre del 2013, arreu de la nació.

Milers d'osonencs van prendre part de la Via Catalana cap a la independència al llarg del territori, mostrant de nou la capacitat de mobilització i compromís en el procés d'alliberament nacional.

ERC-Osona vol fer menció especial, agraint i felicitant la tasca dels membres i voluntaris de l'Assemblea Nacional Catalana, i les seves territorials de la comarca d'Osona.

Pere Prat, president d'ERC-Osona, vol remarcar la feina de l'ANC i els voluntaris, "que van fer un treball impressionant". Segons Prat, "ERC està al costat dels ciutadans i comparteix totalment el clam de la Via". Per això mateix, regidors, alcaldes i dirigents osonencs d'Esquerra Republicana de Catalunya estaven participant junt amb els ciutadans de la cadena humana.