Osona

En commemoració al 70è aniversari del afusellament

Vic:

L'acte consistirà en una ofrena floral precedida pels parlaments d'Anna Simó, portaveu del Grup Parlamentari d'Esquerra, Joan López, portaveu del grup municipal d'ERC Vic i candidaT a l'Alcaldia i Josep Mª Freixanet, diputat al Parlament de Catalunya per Osona.
Acte seguit, hi haurà un sopar per tota la militància de Vic, on Sergi Sol, director de la revista "Esquerra Nacional" presentarà el seu llibre "Carpe Diem" i la portaveu d'Esquerra al Parlament Anna Simó ens analitzarà el moment actual de la política catalana.

Prats de Lluçanès:

ha organitzat per aquest cap de setmana unseguit d'actes en homenatge al President Companys, afusellat fa 70 anys per les forces feixistes. Així, els actes comencen aquest divendres amb la tradicional lectura depoemes, llançada de coets (acompanyats de coca i llonganissa) al'esplanada de Lurdes, a les 9 del vespre.

Diumenge, engegarem el dia amb visites al Museu Municipal Miquel Soldevila, que compta amb un espai dedicat a la fossa comuna de Puigvistós, entre altres col·leccions i obres històriques que valen la pena visitar.

I al migdia, un altre plat fort, ja que podrem gaudir d'un concert en directe amb el Titot i el David Rosell, a la Plaça Nova, totalment gratuït.

Tot plegat, per la memòria històrica. Us hi convidem!

Per a més informació, a la pàgina web http://www.esquerra.cat/pratsdellucanes