Osona

Es crea la secció local de Roda de Ter i el Cabrerès

El passat divendres dia 2 de juliol es constituïa la nova nova Secció Local de Roda de Ter i el Cabrerès. L’acte es celebrà al municipi de Tavèrnoles amb l’assistència d’una vintena de militants i simpatitzants de tots els municipis que conformen l’àmbit territorial del Cabrerès (Roda de Ter, Masies de Roda, Tavèrnoles, Sta Maria de Corcó-L’Esquirol, Contonigrós, Rupit-Pruit i Tavertet). A l’Assamblea hi assitiren també el president Comarcal d’ERC Jordi Serra i el diputat del Parlament de Catalunya, Josep Mª Freixanet.
La nova Secció Local és fruit de l’ampliació de la ja existent Secció Local de Roda de Ter i de l’interès dels militants i simpatitzants de la resta dels municipis que conformen aquest àmbit territorial per constituir un organ de partit que serveixi d’instrument per consolidar la presència d’ERC en el territori i, alhora, disenyar i potenciar estratègies de futur comunes de la zona del Cabrerès, així com per cada municipi en particular. En aquest sentit l’escollit nou President Jordi Arumí, manifestà en la seva intervenció que “la nova Secció Local respon a una realitat ja existent on aquests municipis ja comparteixen i gestionen interessos comuns en l’àmbit de l’ensenyament, dels serveis socials, i d’altres, i que en el futur aquesta inter-relació s’ha d’anar aprofundint. D’aquí la importància d’establir contactes periòdics per anar disenyant i confeccionant estratègies que vàgin encaminades a millorar el nivell vida en aquests municipis.” L’acte va finalitzar amb un sopar de tots els assistents a l’Assemblea